Brammertje | Concept, branding | 2024
Brammertje is een initiatief van mezelf en drie vrienden. Wij zetten ons in onder de naam ‘Le Quatre J’ om geld op te halen voor ‘AlLeS voor Bram’. Deze stichting ondersteunt doelen die verbonden zijn aan de ziekte ALS.
Wij wilden naast geld ook iets blijvends achterlaten en zijn op het idee gekomen om een kruidig drankje (14,9%) op de markt te brengen: Brammertje. Door het kopen van een Brammertje worden direct doelen die gekoppeld zijn aan ALS gesteund. De volledige opbrengst gaat namelijk naar de stichting van ‘AlLeS voor Bram’.
Voor Brammertje gekozen voor een opvallende en vrolijke branding, die plezier uitstraalt en waar verschillende elementen in verwerkt zijn die bij Bram passen. Het hoofd is getekend door illustrator Leon Bolwerk.
Meer informatie: www.brammertje.nl
Verantwoordelijk
Concept
Logo en visuele branding
Website
Merchandise
On- en offline uitingen