Zevenheuvelen Bedrijvenloop | Branding | 2018
Scholten Awater en Centralpoint waren van 2012 – 2023 hoofdsponsor van de Bedrijvenloop van de Zevenheuvelenloop in Nijmegen. Een groot sportevenement met landelijke bekendheid.
Voor de bedrijvenloop van de Zevenheuvelenloop heb ik een eigen design en branding ontwikkeld. In 2018 (eerste jaar Centralpoint) was het tijd voor een compleet nieuw design en uitstraling van het event.
De klanten en vendoren die via ons meeliepen gaven vaak de feedback dat het een feestje is om via ons mee te lopen. Het voelde als een echt V.I.P. feest waar iedereen vrolijk was en blij was met de behaalde sportieve prestatie. Ik kwam op het idee om er een festivalgevoel van te maken. Inspiratie was o.a het Lowlands festival. Een eigenzinnige, herkenbare en drukke stijl die ieder jaar doorontwikkeld kan worden. De start van deze stijl was 2018 en de laatste versie werd gemaakt in 2021.
Het geheel voelde altijd als een feest en bezoekers, hardlopers en medewerkers waren altijd erg enthousiast over het design, aankleding, uitingen en het event.
Verantwoordelijk
Concept en creatieve idee
Design campagne
Invulling van de eventruimte
Productie merchandise
Productie offline middelen